Ainejärjestötila Saltsu

Salus ry:n ainejärjestötila Saltsu sijaitsee Kaupin kampuksella, Arvo-rakennuksen ensimmäisessä kerroksessa. Tilan numero on F112.
Kaikilla terveystieteiden opiskelijoilla on kulkuoikeus ainejärjestötilaan.

Saltsussa Salus ry:n jäsenet saavat keittää ilmaiseksi kahvia ja teetä sekä nauttia pienistä kahviherkuista, joita on tarjolla. Muille kuin Salus ry:n jäsenille kahvi-/teekuppi maksaa 0,20€.

Tilan käyttäjien tulee noudattaa Saltsun sääntöjä, jotka lukevat ainejärjestötilan seinällä.

HUOM! (Covid-19-info)

Pidämme Saltsun edelleen auki, sillä haluamme tarjota jäsenille mahdollisuuden kahvin/teen keittoon sekä jääkaapin käyttöön. Tila ei tällä hetkellä kuitenkaan ole opiskelua tai hengailua varten. Toivomme siis, että tilaa käytetään vain edellä mainittuihin kahvin keittoon ym., mutta tämän jälkeen tilasta poistutaan. Tilassa saa olla maksimissaan kaksi henkilöä kerrallaan ja tällöinkin on huolehdittava turvaväleistä. Tilaa käytettäessä on muistettava huolehtia hygieniasta ja omat jäljet on siivottava käytön jälkeen.
Saltsun ovesta sekä pöydältä löytyy paperit, joissa on tilan käytön säännöt sekä QR-koodi ja linkki, jotka vievät nimilistalle. Tilaa käytettäessä on siis aina täytettävä ‘vieraskirja’, sillä se mahdollistaa tarvittaessa tartuntaketjujen jäljittämisen.
Toivomme, että tilaa käytetään sääntöjen ja ohjeiden mukaisesta, jotta voimme pitää tilan auki edes näillä rajoitetuilla käyttötavoilla. Jos Saltsun käytössä ilmenee ongelmia tai sääntöjä ei noudateta, joudumme sulkemaan tilan tilapäisesti kokonaan käytöltä. Huolehditaan siis yhdessä, että voimme edelleen käyttää edes tällä tavoin.

salus logo oikea