Yhdistys

Tervetuloa yhdistyksemme sivuille! Voit valita etsimäsi osa-alueen valintapalkista.

Terveystieteiden ainejärjestö Salus ry toimii Tampereen yliopiston terveystieteiden opiskelijoiden ainejärjestönä. Yhdistyksen tarkoituksena on:

– Kehittää ja tukea yhteisöllisyyttä terveystieteiden opiskelijoiden välillä ja luoda hyvää ilmapiiriä terveystieteiden opiskeluympäristössä
– Toimia edunvalvojana terveystieteiden opiskelijoille
– Toimia linkkinä terveystieteiden opiskelijoiden, henkilökunnan ja Tampereen yliopiston ylioppilaskunnan TREYn välillä

Tarkoituksen toteuttamiseksi yhdistys järjestää yhteisöllisyyttä, hyvinvointia ja opiskelua tukevia tapahtumia ja toimintaa. Yhdistys järjestää myös retkiä, seminaareja, tiedottaa toiminnastaan ja tekee yhteistyötä yliopiston ja muiden yhteisöjen kanssa.

Salus ry:n jäseniksi voivat liittyä kaikki Tampereen yliopiston terveystieteiden opiskelijat sekä terveystieteitä valinnaisina opintoina suorittavat opiskelijat. Ohjeet jäseneksi liittymiseen löytyvät täältä.